1. března 2017

Noví obyvatelé - Únor 2017

Nejkratší měsíc v roce je již za námi a mě překvapilo, že z fyzických knih mi do knihovničky přibylo jen samé CooBoo. Po více než roce jsem si také pořídila nějaké ty e-knihy.
Sirénu mi pořídila (spíš jsem si ji nenápadně vyprosila) mamka na Valentýna aneb Mezinárodní den darování knih. Moc se na ni těším, protože Kieru Cass a její styl psaní mám opravdu ráda. Doufám, že tato kniha bude stejně dobrá jako nějaké ze série Selekce.
Pusheen omalovánky jsem dostala na Valentýna od přítele (přála jsem si je). Sice Pusheen bude mít asi pořád stejnou barvu, a obrázky jsou poměrně velké, ale i tak jsem tyto omalovánky musela mít! Pusheen jednoduše miluju! 💓
Od společnosti Albatrosmedia jsem si vybrala k recenzi tyto dvě CooBoo novinky. Oko za oko právě dočítám, recenze bude již brzy! A na Čáry života jsem díky rozporuplným recenzím opravdu zvědavá!
Po více než roce, se u mně vyskytly nějaké e-knihy. Oba díly pokrevních pout jsem si zakoupila ve slevě na palmknihy.cz. Ostatní díly v akci nejsou, tak ty budu číst ve fyzické verzi z knihovny (V únoru jsem přečetla hned 3! A teď čtu čtvrtý..). Dívku z ledu jsem si od palmknih vzala na recenzi. Jelikož jsem zjistila, že když do školy tahám tablet tak přes den častěji čtu. Sice po kouskách, ale lepší než nic. Na klasické knihy většinou nemám místo v tašce, a tablet je příjemný kompromis.
Zde můžete vidět všechny fyzické knihy pohromadě. No nejsou krásné? Já jsem za únor spokojená, moc jsem neutrácela a zároveň mi do knihovničky přibyly nádheré knihy.
Máte nebo si přejete nějaké stejné knihy?
Případně už jste nějaké četli?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

15 komentářů:

  1. Siréna není série, ale samostatný román. Mně osobně zklamala, ale snad se ti bude líbit víc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ups.. Myslela jsem si, že to bude mít více dílů.. tak to jsem mimo no :/

      Vymazat
  2. Sirénu už jsem četla a je to příjemná oddechovka. Čáry života se mi naopak nelíbily, je to hodně kontroverzní kniha. Pusheen omalovánky na mě mají moc velké obrázky, ale Oko za oko bych si ráda přečetla :) Chystáš se z novinek CooBoo na Divokou píseň?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se obávám, že Čáry života se mi taky líbit nebudou, vzhledem k tomu jak to mám s Divergencí, ale uvidíme.. U Divoké písně zatím nevím, jelikož autorčiny předchozí knihy mě absolutně nebavily/zklamaly.. Takže uvidím asi až podle reakcí ostatních blogerů, se kterými mám podobný vkus :)

      Vymazat
    2. No, ony Čáry života s Divergencí mnoho společného nemají, budeš se divit - já si myslela, že se mi právě kvůli Divergenci líbit budou :D A cos od V. E: Schwab četla? Archiv neznám, ale Temnější tvář magie se mi líbí moc :)

      Vymazat
    3. Četla jsem Archiv, a potom jsem kamarádce kupovala Dveře do prázdnoty a u toho vím, že by mě to taky nebavilo.. Je to už dlouho, takže moc nevím o čem to bylo, ale pamatuji si, že autorka mě zklamala :/

      Vymazat
  3. taky se snazim cist na mobilu, pokud tam mam recenzak, v praci, behem prestavky nebo treba po ceste, kdyz jdu pesky... :-) kazda chvilka dobra :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, každá chvilka dobrá.. Já teda nejčastěji čtu v MHD nebo o volných hodinách :)

      Vymazat
  4. Krásné knihy :) Sirénu bych měla v brzké době taky dostat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Super, alespoň bude víc reakcí! :)

      Vymazat
  5. Veľmi pekné prírastky, Dívka v ledu ma zaujala, rada by som si ju prečítala a aj sériu Pokrvných pút, som na ňu celkom zvedavá, VA sa mi veľmi páčila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokrevní pouta jsou stejně dobrá jako VA! Nebo alespoň já je miluji stejně.. Nedokážu si mezi nimi vybrat :)

      Vymazat
  6. Krásné přírůstky :) Moc se mi líbí ty omalovánky, jedna moje kamarádka by se po nich utloukla :) Asi mám díky tobě pro ní vymyšlený dárek k narozeninám ;) Užij si knihy a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  7. No za mě je pecka Dívka v ledu, nebo tedy je to povedená kniha. Ostatní mě moc neláka, většina je YA a já ji již moc nečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ni zvědavá.. Já YA moc neupřednostňuji, ale prostě mi padá nejvíce do oka :D

      Vymazat