17. října 2015

Nepřítel mého nepřítele - Recenze

Autor: Kateřina Petrusová
Originál: Nepřítel mého nepřítele
Počet stran: 360
Rok vydání: 2013
Anotace: Dluhy se musí platit. To ví i bývalá policistka Joan, která má závazek vůči samotnému králi drogového podsvětí. Ten se nyní hlásí o splacení dluhu a jako pojistku unese Joaninu malou dceru Amy. Zvládne Joan zabít Roberta Bavettu, jednoho z vůdců italské mafie, a dostat svou dceru zpět? Co když existuje ještě jiný způsob, jak Amy zachránit?

Můj názor: Druhý z bratrů Bavettových je konečně na řadě, a to hned s vlastním příběhem. Mafiánská rodina s rozsáhlou pověstí, velkým majetkem a značnou mocí nemusí být zrovna šťastná. Poté co Michael už svou lásku našel je na řadě Robert, jenže ta pravá stále nikde. Rivalita mezi mafiány a ostatními zločinci nezná hranic, a tak je Joan, bývalá policistka nyní svobodná matka, postavena do vyděračské situace. Aby jí vrátili její dceru Amy, musí zabít Roberta Bavettu. Jelikož je Joan chytrá, tak vymyslela vlastní plán, který byl opravdu super! A tak pomalu mezi Robertem a Joan začne vznikat jakési zvláštní pouto. Co z něj vznikne, v tu chvíli nikdo neví.

Roberta jsem si v tomto díle oblíbila ještě o něco víc než v tom předchozím. Už nebyl tak veliký drsňák, ale v určitých situacích se rozplynul a byl dokonce vtipný! Jo mi byla také velmi sympatická (to že Roberta nechtěla zabít, na to nemá vliv), byla to správná ženská, starala se o malou dceru, a když ji potom unesli, udělala vše pro, aby měla Amy zpět.
Malou Amy tu si musí zamilovat snad každý čtenář, stejně jako si ji zamilovala každá postava v knize. Navíc ta malá uličnice si každého uměla omotat kolem prstu, na to, že byly Amy nějaké 3 roky, byla velice chytrá. Moc se mi líbilo, že se v této knize objevili i Michael s Paige, no a samozřejmě i jejich smečka! Celé psí smečce se dokázala vyrovnat jedna malá inteligentní holka. Jak už z názvu vyplývá, v knize se nacházejí i padouchové. Ti však až moc výrazné osobnosti neměli a tak mi nijak nevadili.

Celé prostřední se mi líbilo, ať už se děj odehrával kdekoliv, autorka to prostě umí. Přestože tahle kniha byla také skvělá a dám jí plné hodnocení, za prvním dílem to přece jen trochu pokulhává. Příběh Michaela a Paige byl prostě famózní a nic se mu nevyrovná. Katka ovšem předvedla skvělou práci. Kniha byla krásná, napínavá, romantická, místy roztomilá, na konci už předvídatelná, ale to jí přidalo jen na již zmíněné roztomilosti. Já ji budu vždy jen chválit, a pokud jste s touto autorkou ještě neměli čest, koukejte to napravit! Vydala už 5 knih a všechny jsou skvělé!

Za poskytnutí knihy k recenzi velice děkuji nakladatelství Fragment, knihu si můžete zakoupit zde. A pokud se chcete dozvědět něco víc od Fragmentu koukněte zde.

, ,