V pasti - Recenze

účastnila v soutěži u Rachel.
Autor: Michael Northrop
Originál: Trapped
Počet stran: 207
Rok vydání: 2013
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: V den, kdy začala sněhová bouře, nikdo netušil, že bude trvat celý týden. Běsnící vítr, nekonečné závěje sněhu a vše spalující mráz. Pro ty, které bouře zasáhla, tak už není hlavní starostí, jak zůstat v teple, ale jak přežít. Scotty a jeho přátelé Petr a Jason patří k posledním ze sedmi studentů, kteří po začátku bouře čekají v budově své střední školy, až pro ně někdo přijede. Brzo jim však dojde, že jim nezbyde nic jiného, než ve škole přenocovat. Což se nezdá jako vůbec špatný nápad...

Můj názor: Knihu „V pasti“ jsem dostala na Vánoce 2014, přečetla jsem ji až v květnu 2015.. to mi to teda trvalo. Když jsem se do této knížky pouštěla, bohužel jsem již věděla konec. Naspoilerovala mi ho totiž mamka, když knihu přečetla, ale ani to mě však neodradilo a knihu jsem si s chutí přečetla, když totiž odhadnete konec v nějaké knize, většinou Vás překvapí okolnosti, nebo to prostě dočtete, aby jste ty okolnosti alespoň zjistili.

Myslím, že bych neměla odvahu číst tento příběh v zimě, i když je silně nepravděpodobné, že by se toto v česku někdy stalo, ale asi bych se i tak bála. Představit si, že bych uvízla někde v mrazu, v několikapatrové budově, která je následně skoro celá zasypaná sněhem, mě děsí. Knihu s podobným tématem jsem zatím nečetla, takže pro mě to bylo celkem originální.
Hlavní hrdina mi byl sympatický, byl jím ne příliš populární druhák Scotty. Zdál se mi rozumný, věděl, co dělá a nepanikařil, i když o to se v podstatě snažili všichni. Na konci mě Scotty překvapil, tím co udělal.

Kniha má celkem pěkné grafické zpracování, ta obálka se mi líbí možná více než samotný obsah, a začátky kapitol jsou jakby zasněžené. Konec knihy se mi docela líbil, nebyl to žádný přeslazený happyend a zároveň to nebyla ani nějaká masivní vyvražďovačka. Četla jsem, ale lepší knihy a tak Vám na knihu mňouknou 4 kočičky.

,