Zakázaná přitažlivost - Recenze

Autor : Kateřina Petrusová

Originál : Zakázaná přitažlivost (Bavettovi #3)

Rok vydání : 2014

Počet stran : 304

Nakladatelství : Fragment

Anotace : Emily má všeho po krk. Má tu smůlu, že se narodila jako dcera amerického senátora, což v podstatě znamená, že ji střeží na každém kroku. O soukromí a vlastním způsobu života si může nechat jen zdát. Rozhodne se, že to tak nenechá a naplánuje útěk. Tajně odjede do New Yorku a doufá, že se jí povede ve velkoměstě ztratit. Podaří se jí to jen na chvíli. Velice brzy ji najdou a položí nůž na krk. Buď se okamžitě vrátí domů a bude žít jako předtím nebo smí zůstat, kde je, ale s bodyguardem za zády. Velice pohledným bodyguardem, mimochodem. Jenže tak nebo onak, je to v každém případě zakázaná přitažlivost.

Třeba se jí povede ho nějak odradit, aby ji nechal být. Jenže Emily se začíná do Henryho Trovata zamilovávat a city jsou vždy vážná komplikace při jakémkoliv rozhodování. Mezi ní a Henrym je nejen velký věkový rozdíl, ale také zcela jiné společenské postavení. Nevypadá to moc růžově, málokterý chlap by takový vztah zvládl. Jejich zakázaná přitažlivost ovšem není jediný problém, jaký mají. Emily dostane děsivý dárek k Vánocům, který jí musel poslat maniak nebo šílenec. Hrozí jí nebezpečí? A souvisí to nějak s Henryho zločineckou minulostí?

Moje recenze : Mladá blondýnka Emily je dcera senátora a to znamená neustálý dozor a ochranu. Jako jediná dívka ze všech senátorových dětí chce pryč z rodného sídla, a tak uteče do New Yorku. Když ji po čase najdou senátorem najatí tajní agenti a odvezou zpět domů odehraje se tam situace s tajným nechutným dárkem, který všechny vyděsí a poté přichází na řadu agentura pana Bavetty (kterou můžeme znát z předchozího dílu). Bodyguard Henry dostane slečnu Emily na starost, je v ní v New Yorku v bezpečném bytě, Henry je obětavý, nevzdělaný ale velmi šikovný a bystrý muž. Jelikož Emily žádnou ochranku nechce, bude mu dělat naschvály, nebude s ním mluvit, a jeho reakce? Jednoduché zabručení. V průběhu knihy se agenti snaží odhalit toho kdo Emily poslal onen krvavý dárek, mezitím se Emily sžívá s Henrym a postupně se do něj i zamilovává. Henryho minulost také v knize zjistíme, co, kdy, jak a proč. Emily několikrát poletí domů a zpátky do New Yorku, o prázdninách je s rodinou na horách kde je s ní také Henry, který musí mít růžovou bundu protože je obrovský a nepočítal s tak velkou zimou, zároveň Emily pořídí chrániče snad na všechno. Když se Emily dozví část Henryho minulosti, lekne se a o Silvestru mu uteče a potom Emily dokonce i někdo unese, nechce se překvapit kdo a kdy. Henry společně s Emily, Jo a dalšími poté budou pomáhat dětem z ulice pro které zařídí azylový dům, a Emily miluje čtení (a částečně proto jsem si ji také hodně oblíbila) tak jim předčítala a učila je číst apod.. Konec jsem rozhodně nečekala, ale moc se mi líbil!

Mám takový "problém" s tím když je na obálce knihy postava, která by mohla být uvnitř pro mě tak prostě vypadají, proto se mi často nelíbí třeba najatí herci pokud nemám filmovou obálku. Takže u mě je jednoznačné jak pro mě Emily a Henry vypadají.

Úryvek z knihy: „Hezká. Řekl o knížce, že je hezká. Ani si nepřečetl anotaci. Pěkně mě vytočil, ale snad si toho nevšiml. Ignorant jeden. Vsadím se, jeho nejoblíbenější čtení jsou pornočasopisy. A v telce kouká na fotbal a tisící opakování Pobřežní hlídky. Blbeček.“

Jednou mi kamarádka (Ells) řekla, že tahle autorka dokáže napsat zajímavě i telefonní seznam, přestože tahle kniha byla od autorky má první souhlasím s Ells. Kateřina píše opravdu hezky, a je to jedna z hodně mála českých autorek a autorů, jejíž styl psaní se mi líbí. Určitě si přečtu i první dva díly série Bavettových, i autorčiny ostatní knihy (Pekáč buchet, S hlavou v oblacích pejru a Žádné city). Knihu můžu jedině vřele doporučit!

S tímhle souhlasím: „Lidi, kteří nemají rádi knížky, mě přinejmenším znervózňují.“

Srdečně děkuji knižnímu obchodu knihcentrum.cz za poskytnutí recenzního výtisku! Knihu můžete koupit zde, všechny knihy od autorky koupíte zde, knihcentrum je také nabízí i jako e-knihy.

Hodnocení :