1. prosince 2014

Noví obyvatelé - Listopad 2014


Je tady prosinec, a s ním také Noví obyvatelé za měsíc listopad :) Tak jdeme na to.


Hned na začátek bych chtěla říci, že tato rubrika nebude pravidelně a to hned z několika důvodů:
1, Každý měsíc nemám novou knihu. Nejsem milionář, na to abych si domů pořád něco kupovala. :D
2, Pokud mi v měsíci přibyde například jen jedna kniha, spojím několik měsíců dohromady (ty měsíce ani nemusí být za sebou, např. Červen & Srpen).
3, Jo přiznám se občas sem líná takže pokud zapomenu omlouvám se, nebo to je z výše uvedených důvodu.


Další co bych chtěla říct vám také napíšu v bodech, přijde mi to přehlednější.

1, Jestli si někdo všimnul tak knihu kterou jsem si naposledy koupila mám vždy v pravo v menu napsanou a k ní i datum kdy byla pořízena.
2, Pečlivě si zapisuju kdy a jakou knihu jsem si koupila :)
3, Knihy, které jsem si půjčila z knihovny mají samostatnou rubriku s názvem "Co jsem ulovila", můžete se podívat.


Jako první mi 9.11. přibyla né tak úplně knížka, ale byl to diář. Vlastně nevím proč to sem dávám, byl to ten fialový, mám ho do školy a ten červený budu mít místo klasického kalendáře. Do školy jsem chtěla menší, ale tak aby jeden den byl na jedné stránce, což ten červený bohužel neměl.
Školní
Domácí





















Společně :)
13.11. to je den kdy ke mě zavítal Levandulový pokoj. Knížka mě zaujmula v obchodě, a díky té anotaci jsem se rozhodla že si ji koupím. :)

Zbožňuju tuhle fotku z boku :3

























22.11. Jsme sháněly učebnici do Ruštiny - Pojechali 4, a něco na přijímačky k Literatuře. No dopadlo to takhle. A zaboha jsem nemohla sehnat pracovní sešit :D




















Když v televizi běžel Hobit, první díl (datum nevím :D) tak mi otec dal knížku Hobita, nabízel mi i všechny 3 díly Pána Prstenů, ale ten mě nebavil ani jako film tak knihu zatím nechci číst. Překvapila mě ta strašně jednoduchá obálka.


25.11. Přišel mi balíček o kterém byl Unboxing (ZDE), ano je zase školní. Já se omlouvám, ale prostě bylo pořád něco potřeba. :-D

29.11. Přišel mi ten pracovní sešit, raději už ho ani nefotím. Ještě mě ukamenujete, že to tady je jako ve škole. Myslím že školu už tu dlouho neuvidíme (jen to nezakřiknout).

Co hezkého jste si v Listopadu pořídili vy?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat